fotogalerie

Okénko do školy

Fotogalerie

Obora a záchranná stanice Žleby – 3. a 4. třída

V rámci projektu Škola za školou jsme navštívili Oboru a záchrannou stanici Žleby. Po příjezdu a konzumaci svačinky, kterou nám připravily maminky, jsme si prohlédli areál. Následovalo představení mláďat a práce záchranné stanice. O zdejších zvířecích obyvatelích jsme se od skvělých průvodců dozvěděli mnoho zajímavého a hlavně jsme si je mohli prohlédnout zblízka a některé si i pohladit. Skvělým zážitkem pro nás byla lukostřelba a také možnost podržet si na ruce (s rukavicí 🙂 ) káně harrisova a vyfotit se s ním. Pozorovali jsme při krmení bílé jeleny, o kterých jsme si vyslechli spoustu informací. Vyvrcholením návštěvy se stala fantastická ukázka letu dravců a sov, povídání o jejich životě a ochraně přírody. Odjížděli jsme nadšení a plní skvělých zážitků.

Naše účast na KSD

Naše reprezentace z řad žáků v několika sportovních disciplínách na Kolínských sportovních dnech. Letos jsme bohužel na žádné stupně vítězů nedosáhli, ale přesto všem našim sportovcům a doprovázejícím pedagogům děkujeme za jejich nasazení.

Zámek Kačina – 1. – 5. ročník

Žáci naší školy se vypravili na zámek Kačina. Podívali se do hospodářského zázemí včetně konírny. V druhé části komentované prohlídky navštívili taneční sál, kulečníkový sál, jídelnu, učebnu hudby, nakoukli do tajných dveří apod. Díky skvělému průvodci Františkovi jsme se dozvěděli mnoho zajímavých informací. Ve dnech slunečného počasí prohlídka pokračovala do parku, bylinkové a zeleninové zahrádky. Za deštivého dne jsme zhlédli unikátní botanickou a včelařskou expozici. Vydařený výlet byl zakončen příjemným piknikem v zámecké zahradě nebo zámecké kavárně. Akce hrazena z nadace The Kellner Family.

Úspěch ve výtvarné soutěži

Žákyně 3. ročníku Eliška Moravcová se umístila ve výtvarné soutěži „Lesník včera a dnes“ na krásném 3. místě. Soutěž vyhlásil Ústav pro hospodářské úpravy lesů v Brandýse nad Labem. Gratulujeme!

Tutorské čtení 1. – 5. třída

Dne 24.5. proběhl na naší škole napříč ročníky každoroční projekt zaměřený na rozvoj čtenářských dovedností. Shromáždili jsme se na školní zahradě, kde se děti rozdělily do věkově smíšených skupin. Náhlý příval deště nás zahnal do tříd, kde každá skupinka měla předem určeného tutora – žáka, který disponuje vhodnými organizačními i čtenářskými schopnostmi k vedení vylosovaných spolužáků. Děti si vzájemně prezentovaly své oblíbené knihy, pod vedením tutora o knihách diskutovaly, plnily zadané úkoly v pracovních listech, závěrem hodnotili spolupráci. Odměnou nám byla nejen vzájemná inspirace, ale v mnoha případech i nová přátelství…

Skip to content